Veelgestelde vragen

Voorbereiding

  • Wanneer moeten we doopsuiker in huis halen?

Ik raad aan om toch een tweetal maand op voorhand uit te kijken om de doopsuiker te bespreken.  Op die manier ben je goed voorbereid, mocht de baby vroeger komen dan voorzien. 

  • Kunnen we al geruime tijd vooraf bestellen?

Wil je de doopsuiker graag schrappen van jullie to-do-lijst?

Dit kan zeker. Geef jullie bestelling alvast door en laat ons weten wanneer je dit graag geleverd ziet.

Wij gaan alvast aan de slag met de nodige voorbereiding en bezorgen alles op het gevraagde moment.

De bestelling is pas definitief nadat de factuur voldaan werd.

Werking

  • Kunnen we zelf onze doopsuiker samenstellen?

Zeker en vast! De foto's in de webshop dienen vooral als voorbeeld en inspiratiebron.

Bij de eerste afspraak luisteren we graag naar jullie wensen. Hebben jullie reeds een ontwerp van het geboortekaartje? Breng het gerust mee. We zorgen dat het een mooi geheel vormt. 

Denk vooraf ook eens na over het budget dat jullie willen besteden aan de doopsuikers. We hebben artikelen binnen alle prijsklassen. 

  • Maken jullie ook geboortekaartjes?

We werken samen  met een drukkerij om jullie geboortekaartje te ontwerpen en te drukken. We laten de doopsuiker passen met het geboortekaartje, door bijv. het lettertype over te nemen, de kleuren als basis te gebruiken, …

  • Wat is de levertermijn?

We hebben standaard een levertermijn van max. 20 dagen na betaaldatum, tenzij we dit anders vermelden.

Vertraging bij de koerierdienst hebben wij helaas niet in de hand. 

  • Wat als het geslacht van de baby vooraf niet gekend is?

Dat is geen probleem. Meestal wordt dan een neutraal kleur gekozen. De naam wordt pas verwerkt van zodra de baby geboren is. De artikelen zullen binnen de 72u na de aanmelding klaar zijn.

  • Kunnen we achteraf nog bijbestellen?

Ja hoor. We bewaren alle informatie nog even zodat bijbestellen geen probleem vormt. 

  • Kunnen we langskomen?

Het bespreken van de doopsuiker gebeurt steeds op afspraak. We luisteren naar jullie wensen. 

Samen bekijken we het uitgebreide aanbod. Er worden nadien vrijblijvende offertes bezorgd aan jullie. 

  • Zijn alle artikelen reeds afgewerkt?

Alle artikelen worden door ons volledig afgewerkt. Dit wil zeggen: reeds voorzien van naam, lintjes reeds gestrikt (indien van toepassing) en alles reeds voorzien van snoepgoed of andere vulling. Zelfvullen behoort helaas niet tot de mogelijkheid. 

Betaling

  • Wat zijn de prijzen?

De prijzen variëren heel sterk naargelang het gekozen artikel, de vulling, de afwerking,...
Aangezien wij niet met vooropgestelde artikelen werken, hebben we geen basisprijslijst. Voor elk budget kunnen wij een mooi assortiment samen stellen. Jullie krijgen steeds vooraf een basisofferte die verder kan aangepast worden naargelang het budget. 

  • Moeten we vooraf betalen?

Gezien al onze artikelen gepersonaliseerd worden, werken we inderdaad met voorafbetaling.

De bestelling wordt definitief opgenomen in de planning, zodra de betaling ontvangen werd.

Levering

  • Kan alles opgestuurd worden?

Niet alle producten kunnen veilig verzonden worden (bijv. olielampjes). We versturen doopsuiker enkel binnen België. Wij zorgen steeds voor aangepast verzendingsmateriaal. 

Pakjes versturen we vooral met Bpost of DPD. Zodra alles klaar is voor vertrek, ontvang je een track & trace code via e-mail.

  • Wat zijn de verzendkosten?

Gezien de huidige situatie (stijgende brandstofprijzen) zijn wij hier afhankelijk van onze koerierdiensten. Wens je graag vooraf een idee te hebben van de prijs? Laat het ons zeker weten en we bekijken de tarieven. 

  • Kan mijn doopsuiker geleverd worden in de materniteit?

We volgen nauwkeurig de coronamaatregelen op. Helaas zijn leveringen in de materniteit op dit moment niet mogelijk. 

Afhaling

  • Kan ik er voor kiezen zelf af te halen?

Ja hoor. Uiteraard kan je zelf kosteloos de artikelen komen ophalen. Afhalingen gebeuren steeds in Waregem én na afspraak.